N A P E R E K R E S T K E . C O M . U A

Будь ласка, зачекайте на завантаження

Одеський ліцей 'На перехресті'

Очне навчання в Одесi

Для тих, хто прагнє справжніх знань, мріє навчатися офлайн, бачити друзів, та надихатися спілкуванням із учителями

Одеський ліцей 'На перехресті'

Дистанційне навчання

Навчайтесь якісно та комфортно. Обирайте зручні для вас формати навчання: Онлайн навчання в групах, Екстернат, Сімейне навчання.

Переваги навчання у нашому ліцеї ​

Власна методика

цикли уроків, які побудовані таким чином, щоб відбулося повне засвоєння матеріалу

Гуманна педагогіка

спосіб життя на принципах любові, добра і краси, що розкриває в людині все найкраще

Розвиток Soft skills

допомагають працювати з інформацією, не відстати від життя і впевнено розвиватись у бажаній сфері

Сімейна обстановка

Ми забезпечуємо відчуття безпеки, внутрішньої свободи, любові та турботи

Методика

Як будується навчання

Наша школа заснована на принципах гуманної педагогіки, де ДИТИНА - ЛЮДИНА зі своїми правами та обов'язками. ЛЮДИНА, гідна поваги до своїх думок, почуттів і бажань, життя якої не повинно ділитися на школу і будинок, а має бути просто ЖИТТЯМ, в якому хочеться бути щохвилини. Власне на цьому і будується наше навчання.

Очне навчання в Одесі

м. Одеса, вул.Буніна, 30

Дистанційне навчання

У зручному для вас темпі

Ліцей 'На перехресті'

Колектив наших освітян

Спаський Ігор

директор

Вважаю головним пробудження у дітей сприйняття себе як цілісності та цілісного мислення у межах предмету та інших вимірах думкового простору.

Спаська Марія

директорка з розвитку, вчителька хімії

Я завжди мріяла змінити світ на краще, і впевнена, що вчитель – саме та людина, якій це під силу.

Войченко Ольга

вчитель російської мови та зарубіжної літератури

На прикладі літературних героїв я намагаюся дати дітям розуміння, що вони самі господарі свого життя.

Топащенко Тетяна

вчитель початкових класів

У навчанні для мене надзвичайно важлива довіра учнів. Так я стаю для них не лише вчителем , а другом і порадником.

Крижанівська Ярослава

вчитель української мови
та літератури

Для мене найкращою винагородою є захоплення, зацікавлення та розуміння у дитячих очах та серцях.

Санковська Вікторія

медична сестра, вчителька філософії

Для мене важливо допомогти дитині відкрити відчуття правди. З'єднатися з розумінням людяності — совістю та добром.

Мальська Ольга

вчитель англійської мови

Подорожувала по всьому світу, бачила багато місць, зустрічала багато чудових людей і прожила в англомовній країні 8 років.

Романцова Екатерина

вчитель математики та інформатики

Математика вчить шукати порядок в повному хаосі. Тому знати і розуміти математику - це справжнє мистецтво. Цьому я і навчаю дітей.

Приходько Надія

вчитель географії

На наших уроках ми дізнаємося про щось нове, висуваємо свої гіпотези і доводимо їх, дізнаємося, що було в минулому і прогнозуємо, що буде в майбутньому.

Поалелунжь Світлана

вчитель початкових класів

Учитель — це покликання. Моя робота приносить мені радість. І такими ж щасливими я хочу бачити і дітей.

Врублевська Олена Володимирівна

вчитель початкових класів

Моя місія- вміти мотивувати учня: до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу. Я маю зробити все так, щоб учні самі дійшли висновків- саме тоді вони запам'ятовують суть.

Іванішина Лариса

вихователь

Я почуваюся творцем, коли закладаю фундамент міцних знань моїм дітям.

Гончар Дар’я

вчитель початкових класів

Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалати вогник пізнання, добра.

0
років працюємо для вас
0
способи навчання
0
тематичних студій
0
учнів випущено

Почати просто

Наш процес вступу

Співбесіда

Під час розмови познайомимося ближче та визначимо зручний для вас та вашої дитини формат навчання.

Оформлення

Допоможемо зібрати та оформимо всі документи, необхідні для вступу до нашої школи, що працює на підставі державної ліцензії.

Початок навчання

Отримуєте навчальний план із датами іспитів, необхідні контрольні роботи або розклад уроків. Залежить від формату навчання.

FAQ

Питання та відповіді

Звичайні уроки побудовані лінійно, тобто (на прикладі мови) 2 уроки проходять іменник, потім 2 уроки прикметник, потім 2 уроки дієслово, а на виході ніхто не знає, що це таке. Наш урок побудований нелінійно, тобто складається з різних шматочків, на прикладі російської це виглядає так: словникова робота, робота з членами речення, робота з орфограмами, робота з частиною мови, фонетичний аналіз, розвиток правильної мови - все це в одному уроці. Кожен урок матеріал повторюється (інших вправах) і поглиблюється, тому матеріал ґрунтовно засвоюється. Вивчивши матеріал, ми не забуваємо його, а узагальнюємо, поступово вибудовуючи цілісну картинку.

У середній школі завдання є однозначно, вони необхідні. У початковій школі ми вважаємо необов'язковими домашні завдання. І зазвичай не робимо на цьому акцент, крім англійської мови. Однак останнім часом складається тенденція, що батьки просять нас про домашні завдання, оскільки хочуть контролювати процес навчання своєї дитини, бачити, чим вона займається у школі. Коли дитина приходить задоволена і весела, у багатьох закрадаються сумніви. Здається, що це ознака неробства.

Ми йдемо назустріч і задаємо невеликі завдання, які привчають дитину до відповідальності, вміння організовувати свій час, інтелектуальну працю поза школою. Батьки ж, спостерігаючи прогрес свого малюка, почуваються спокійно, знаючи, що дитина проходить у школі і який її рівень розуміння матеріалу, що вивчається.

З 5-го класу ми вивчаємо німецьку мову.

Те, що вона платна. Так, на жаль, ця школа не для всіх. Так як у нас немає спонсорів, ми повністю існуємо і розвиваємося власним коштом. Освіта – це дуже складний бізнес, дитяча освіта – складний бізнес у квадраті, витрат багато, дохід дуже обмежений і не може зростати як у торговому підприємстві. Тим часом в освітньому закладі потрібні великі площі та велика кількість педагогічних та обслуговуючих кадрів. Тому батьки, йдучи до нас, повинні розуміти, що вартість освітніх послуг зростатиме, як і ціни в магазині на продукти.

Мова навчання – українська.

Школу, в якій щасливі та розумні діти отримують задоволення від впізнавання нового, люблять інтелектуальну працю, люблять активно рухатися, багато спілкуватися один з одним, вміють і не бояться ставити запитання, і, найголовніше, їм є що запитати… Завжди… Їх цікавить все , Що оточує, часом найнесподіваніші для дорослих речі, явища, події.
Школу, в якій розумні освічені педагоги відчувають і знають дітей, їхні потреби та можливості, вірять у них та дають точку опори для дитини та батьків.

У Початковій школі ми використовуємо британські підручники Fly High, у середній – Your space. Щоб діти змогли вивчити англійську мову, ми використовуємо такі методики навчання:

- Комунікативна. Головний її принцип полягає у використанні досліджуваних на уроках лексичних одиниць та граматичних конструкцій у мові, як усній, так і письмовій. Усі заняття проводяться англійською мовою з мінімальним включенням рідної мови.

- Проектна. Її зміст полягає у використанні вивченого матеріалу на практиці та є оптимальним для застосування після закінчення теми. Наприклад, молодші школярі із задоволенням створюють свої проекти «Мої вихованці», «Моя кімната», «Моя улюблена їжа».

- Класична. Вивчення граматики шляхом виконання множини вправ на відпрацювання необхідної теми.

– Сучасна. Впровадження різних програм на смартфонах. Наприклад, для комунікації з англомовними ровесниками, вивчення мови і розширення лексичного запасу.
Підписка на цікаві YouTube канали з лайфхаками з вивчення англійської мови і т.д.

- Ігрова. Різні ігри з картками.

До нас часто приходять як до школи, де працюють за методикою Жохова. За роки, що ми працюємо, ми значно розширили та поглибили методику. Так, у Жохова були готові уроки лише першого класу, далі набір матеріалів для вчителя. Ми ж, використовуючи принципи методичної системи Жохова, розробили всю початкову школу і зараз займаємось середньою. Ми розробили методику з предметів: українська мова та література, розширене вивчення інформатики. Завдяки саме цій повній методиці ми не боїмося брати молодих вчителів, які мають зовсім мало досвіду. Адже хороші знання допоможе дати методика, а ось НОВОМУ підходу до дітей навчити можна лише молодого фахівця, котрий не втратив любов до дітей, відкритого до всього нового.

З 2014 року почав працювати наш сімейний освітній клуб «На перехресті», куди завітали перші батьки з дітьми, які шукають НОВОГО підходу до дітей.

У 2018 році школа отримала ліцензію на освітню діяльність (І-ІІІ ступінь), після чого, окрім навчання, ми змогли самі вести всю документацію наших дітей.

Теоретично ми заявляємо про можливість навчати 15-18 осіб одночасно.
Практично на даному етапі розвитку школи у кожному класі у нас різна кількість дітей – від 8 до 14.

• заява батьків
• копія свідоцтва про народження
• копії паспортів і кодів батьків
• медична картка
• особова справа (2-11 клас)

Наш блог

Останні цікаві статті

Нечитающий ребенок. Как мотивировать к чтению и надо ли?

«Чтение для ума – то же, что физическое упражнение для

Інтерв’ю з Володимиром Вікторовичем Кирюшиним

(Запись 1 января 1995 года.)Программа просветительского фонда «Диалог». Студия «Пролог».Программа

Дитячі будинки Януша Корчака

Дом сирот (1912) и Наш дом (1919) - воспита­тельные учреждения

Критерії психологічної готовності дитини до школи

Большинство истоков возможных школьных сложностей и неприятностей нередко скрываются в

Жюлі Реше. БЛИЗКІСТЬ ЯК ТРАВМА

Доктор філософських наук, Жюлі Реше, розповідає про те, що не

Ігри на керування гнівом

Коли дитина кричить, лається, робить все по-своєму, більшість мам швидко

10 причин вчити дитину музиці

Незважаючи на те, що дитина фальшиво репетує пісні Чебурашки, і